Všeobecné obchodné podmienky
Webovú stránku na tejto doméne prevádzkuje Slovenská komora daňových poradcov so sídlom Trnvská cesta 74/A, 821 02 Bratislava, email: tajomnik@skdp.sk, telefón: +421 903 544 902 (ďalej len „SKDP“).
Užívateľ webovej stránky jej používaním súhlasí s týmto podmienkami používania webovej stránky.
Používateľovi sa sprístupňuje obsah webovej stránky v závislosti od toho, či je registrovaný alebo neregistrovaný. Tí registrovaní užívatelia, ktorí sú daňovými poradcami alebo inými osobami, ktorým toto postavenie vyplýva zo zákona č. 78/1992 Zb. o daňových poradcoch a Slovenskej komore daňovej poradcov v znení neskorších predpisov (ďalej len „Zákon“) alebo z vnútorných predpisov SKDP (ďalej len „používateľ SKDP“) majú prístup k webovej stránke v najširšom rozsahu. Registrácia je jedinečná, neprenosná a užívateľ zodpovedá za správnosť registračných údajov.
Obsah webovej stránky je tvorený predovšetkým textami, fotografiami alebo obrázkami, audio alebo audiovizuálnymi záznamami, dokumentmi, formulármi, ktoré na tieto stránky umiestnil prevádzkovateľ (ďalej spoločne len „obsah“). Obsah, ako aj webová stránka je chránená autorským právom SKDP alebo tretích osôb.
Používateľ berie na vedomie a súhlasí, že obsah webovej stránky nemusí byť dostupný nepretržite.
Prístupnosť obsahu môže byť obmedzená predovšetkým v dôsledku technickej chyby alebo rozhodnutia SKDP, ktorá si vyhradzuje právo na zneprístupnenie ňou určenej časti obsahu.
SKDP si vyhradzuje právo webové stránky a akýkoľvek ich obsah kedykoľvek upravovať bez predchádzajúceho upozornenia, zasahovať do používania webových stránok, aktualizovať a meniť ich obsah, ako aj tieto podmienky používania. Takáto zmena je účinná dňom jej zverejnenia na webovej stránke. SKDP nepreberá zodpovednosť za obsah webových stránok tretích strán, na ktoré existujú odkazy alebo prepojenia z tejto webovej stránky.
Na webovej stránke sa ponúkajú aj vzdelávacie podujatia alebo tovary (ďalej len „produkty“). Produkty sú dostupné pre akéhokoľvek registrovaného užívateľa webovej stránky s výnimkou tých, ktoré sú určené len užívateľov SKDP, napr. klubové stretnutia.
Pri objednaní produktov je potrebná registrácia s uvedením minimálnych údajov, t.j. meno a priezvisko a emailová adresa, ktoré sú potrebné na riadne dodanie objednaných produktov, napr. na zaslanie linku na prihlásenie sa na webinár, na zaslanie materiálov na školenie, za účelom doručenia elektronickej faktúry a pod.
Organizátorom vzdelávacích podujatí je buď SKDP alebo Akadémia daňových poradcov s.r.o. so sídlom Trnavská cesta 74/A, 821 02 Bratislava, IČO: 31644449, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 23735/B, email: vzdelavanie@skdp.sk, telefón: +421 905 858 476 podľa toho, kto seminár alebo webinár organizuje alebo tovar ponúka (ďalej len „obchodník“). Obchodník je uvedený pri opise konkrétneho produktu v eshope.
Obchodník ponúka vzdelávacie podujatia vo forme seminárov, webinárov alebo ich kombinácie a tovar, najmä publikácie ohľadom prípravy na skúšky a periodického odborného časopisu.
Obchodník si v odôvodnených prípadoch vyhradzuje právo na zmenu lektora, miesta alebo dátumu konania.
Ak sa seminára nemôže zúčastniť prihlásený poslucháč, má právo vyslať za seba náhradníka.
Účastník zaslaním objednávky výslovne potvrdzuje, že je oboznámený s tým, že dňom poskytnutia služby je zaslanie prístupového linku na webinár alebo zaslanie vzdelávacích materiálov na seminár na emailovú adresu uvedenú v objednávke alebo deň účasti na seminári a že týmto dňom mu vzniká povinnosť zaplatiť celú cenu aj pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy.
Neúčasť na seminári treba ospravedlniť najneskôr deň pred konaním seminára písomne alebo e-mailom (vzdelavanie@skdp.sk), inak v prípade neúčasti účtujeme storno poplatok vo výške účastníckeho poplatku na seminár. Neúčasť nemožno ospravedlniť v prípade webinára, z ktorého s vyhotovuje záznam alebo, ak bol účastníkovi už zaslaný materiál na vzdelávacie podujatie.
Účastník nie je oprávnený vyhotovovať zo seminára/webinára žiadny zvukovo-obrazový záznam alebo prenos. On-line prenos webinára alebo jeho záznam je určený pre sledovanie osobou uvedenou ako účastník podujatia. Zdieľanie prístupových práv k webináru, alebo preposlanie linku na webinár je porušením autorských práv a viacnásobné prihlásenie/použitie je spoplatnené.
Ak bude seminár vykonaný vo forme webinára, realizácia prebehne na objednávateľom zabezpečenej službe gotowebinar (Citrix) bez potreby inštalácie aplikácie účastníkom. Niektoré inštrukcie k použitiu gotowebinar môžu byť uvedené v anglickom jazyku. K poskytnutiu služby je potrebné pripojenie na internet a bežne dostupný internetový prehliadač, ktorý zabezpečuje účastník na svoje náklady a riziko; pripojenie na webinár je možné po akceptovaní podmienok pripojenia účastníkom školenia a jednoznačnej identifikácie účastníka menom, priezviskom a e-mailovou adresou. Účastník môže pripojiť na webinár výhradne len jedného užívateľa pre vlastné použitie, bez zdieľania webinára, alebo iného šírenia diela. Z priebehu webinára sa vykonáva záznam, ak organizátor neurčí inak. Záznam webinára môže byť sprístupnený účastníkom prihláseným na seminár alebo webinár po dobu určenú organizátorom.
Organizátor administratívne zabezpečuje a organizuje celý priebeh webinára a v prípade zistenia porušenia podmienok pripojenia na webinár, je účastník bezodkladne odpojený alebo je mu inak znemožnený prístup k webináru. Organizátor nezodpovedá za kvalitu internetového pripojenia účastníkov webinára. Nekvalitné pripojenie zo strany účastníka spôsobujúce prerušovanie prednášky či nemožnosť prihlásiť sa na ňu nie je dôvodom storna a vrátenia poplatku za webinár.
Faktúru organizátor vystaví v elektronickej forme a zašle na emailovú adresu, ktorú si prihlásený účastník uvedie na prihláške / objednávke. Na faktúre budú účastníci uvedení menovite. Zálohovú faktúru vystaví organizátor pri odoslaní objednávky. Úhrada je možná len bankovým prevodom. Neprijímame online platby, platobné karty, ani hotovosť, ak pri konkrétnom tovare nie je uvedené inak.
Ceny sú uvedené vrátane DPH. Ceny za tovary, ktoré je potrebné doručiť na adresu objednávateľa sú navýšené o cenu dopravy podľa aktuálneho cenníka poskytovateľa poštových služieb alebo kuriéra. Lehota dodania je 10 pracovných dní, ak nie je pri konkrétnom tovare určené inak.
V prípade vyššieho záujmu o seminár alebo webinár ako sú kapacitné možnosti, umožníme absolvovať seminár prihláseným účastníkom podľa poradia v akom sa prihlásili.
Neprihlásený účastník sa môže seminára zúčastniť prihlásením sa na mieste konania (pripísaním sa na prezenčnú listinu) len s našim súhlasom a len ak to umožňujú prevádzkové možnosti. Takémuto účastníkovi bude fakturovaná suma účastníckeho poplatku na seminár zvýšená o manipulačný poplatok vo výške 10% z pôvodného účastníckeho poplatku na seminár.
Vyjadrenia a názory zamestnancov orgánov Finančnej správy SR, Ministerstva financií SR, Najvyššieho správneho súdu SR a iných orgánov verejnej správy SR prezentované na podujatiach SKDP alebo ADP predstavujú názory týchto osôb na diskutované témy a prezentované okolnosti, majú nezáväzný a informatívny charakter a nepredstavujú stanovisko alebo záväzný názor týchto orgánov.
Účastník, ktorý je spotrebiteľom má právo uplatniť zodpovednosti za vady produktu, odstúpenie od zmluvy, žiadosť o nápravu alebo podať iný podnet na adresu alebo emailovú správu organizátora uvedenú vyššie; formulár na odstúpenie od zmluvy je uvedený nižšie. Spotrebiteľ má právo obrátiť aj na Slovenskú obchodnú inšpekciu, ktorý je orgánom alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov.
Reklamáciu je možné uplatniť len vo vzťahu k tovaru, ktorý ma vadu. Záručná doba na tovar je 24 mesiacov od dodania tovaru. Reklamáciu je potrebné oznámiť obchodníkovi bez zbytočného odkladu. Nekompletnosť zásielky alebo poškodenie tovaru je potrebné oznámiť do 48 hodín od prevzatia zásielky. Pri riešení vady reklamovaného tovaru sa postupuje podľa zákonných ustanovení Občianskeho zákonníka (§ 619 a nasl.).
Účastník, ktorý je spotrebiteľom má právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru. Účastník je povinný v tomto prípade vrátiť nepoužitý tovar na vlastné náklady obchodníkovi do 14 dní odo dňa odstúpenia. Organizátor vráti cenu za tovar do 14 dní odo dňa odstúpenia na účet, z ktorého bola platba prijatá alebo na účet určený spotrebiteľom. Spotrebiteľ je povinný uhradiť obchodníkovi cenu za seminár alebo webinár za plnenie, ktoré bolo poskytnuté do dňa doručenia odstúpenia od zmluvy.
Účastník, ktorý je spotrebiteľom nemá právo odstúpiť od objednaného seminára, keďže ide o službu, ktorá súvisí s činnosťami v rámci voľného času poskytovanú v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote. Účastník, ktorý je spotrebiteľom nemá právo odstúpiť od objednaného webinára alebo objednaného záznamu webinára alebo seminára, keďže ide o službu digitálneho obsahu, ak k ich poskytnutiu už došlo.
Tieto všeobecné obchodné podmienky sa riadia slovenskými všeobecne záväznými právnymi predpismi, rozhodným je slovenský jazyk, ak nie je uvedené inak a spory, ktoré môžu vzniknúť prejednávajú slovenské súdy.
Aktualizované 15.1.2025
Príloha – Formulár na odstúpenie od zmluvy
FORMULÁR NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)
Týmto oznamujem, že odstupujem od zmluvy o kúpe tovaru* / poskytnutí služby* uzatvorenej s dodávateľom Akadémia daňových poradcov s.r.o. so sídlom Trnavská cesta 74/A, 821 02 Bratislava, IČO: 31644449, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č. 23735/B, email: vzdelavanie@skdp.sk, telefón: +421 905 858 476* / Slovenská komora daňových poradcov so sídlom Trnavská cesta 74/A, 821 02 Bratislava email: vzdelavanie@skdp.sk, telefón: +421 905 858 * (*nehodiace sa prečiarknite)
Meno a priezvisko spotrebiteľa
Adresa spotrebiteľa
Email spotrebiteľa
IBAN (účet na vrátenie plnenia)
Dátum objednania tovaru / služby
Číslo objednávky
V _______________ dňa ______________________
__________________________________
Podpis spotrebiteľa (ak sa podáva v listinnej forme)